Subject: FW: Tallinna mnt 40, Paldiski ehitusloa menetlus ja riigitee
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 10:01:10 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Priit Annusver | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Friday, May 31, 2024 2:27 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>; Elliko Kõiv
<[email-masked]>; Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Vesta Kaljuste <[email-masked]>; Andre Säre
<[email-masked]>
Subject: Tallinna mnt 40, Paldiski ehitusloa menetlus ja riigitee

Tere

Tänan konstruktiivse kohtumise eest!

Lisasime seletuskirjades kollasega täiendusi, kus on välja toodud eile
tehtud ettepanek, et riigitee projekti mahtu lisatakse Ingeri tee.
(Kaldtunnelite seletuskirjas punktis 3.1, TL seletuskirjas punktides 1.1,
3.2.1, 3.2.2 ja 3.3.1, Üldosa seletuskirjas punktides 1.2.1 ja 1.2.2).
Kaldtunnelite ehituse ajal väljatav materjal ladustatakse või kasutatakse
objektil.  Lisaks tähistasime asendiplaanil punase viirutusega ala mis
projekti mahust hetkel välja jääb. Lisaks riigiteele veel ka Ingeri tee.

EHR rajatiste nimekirjas lisasin siia kaks selgitavat märkust:

Palun andke teada kui on küsimusi.

Lugupidamisega

Priit Annusver,
Diplomeeritud soojusenergeetika Ins tase 7
projektijuht - juhtivkonsultant
mob: +372 511 9900
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>